Reklama

Wiadomości

Patrycja Kotecka rezygnuje z pracy w zarządzie LINK4

Patrycja Kotecka zrezygnowała z funkcji członka zarządu LINK4. Jak się podaje portal wgospodarce.pl pozostanie Ona w spółce na stanowisku Dyrektora Pionu Marketingu. W zarządzie TU LINK4 zasiadała od marca 2020 roku.

[ TEMATY ]

LINK4

Link 4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu LINK4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu LINK4

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Złożyłam rezygnację z funkcji członka zarządu LINK4 z przyczyn osobistych. Planuję dokończyć doktorat i skupić się bardziej na pracy naukowej, co jest trudne do pogodzenia z licznymi obowiązkami w zarządzie Towarzystwa Ubezpieczeń LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka.

Podziel się cytatem

W zarządzie odpowiadała za marketing, sprzedaż online, a także dział prawny i cyberbezpieczeństwo. Kotecka pozostaje w spółce na stanowisku Dyrektora Pionu Marketingu. Od 2016 roku, czyli od czasu, gdy kieruje marketingiem i sprzedażą online, w TU LINK4, sprzedaż wzrosła prawie trzykrotnie, a Link4 pozostaje w trójce najbardziej rozpoznawalnych brandów ubezpieczeniowych. Firma otrzymała liczne nagrody za skuteczne kampanie marketingowe w tym dwie statuetki Effie Awards.

Kotecka od marca 2016 pełniłą funkcję dyrektora Marketingu i Sprzedaży On-Line, a następnie szefowej Pionu. Jak usłyszeliśmy w spółce, pozostanie na tym stanowisku. Jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów. Patrycja Kotecka koordynowała także w LINK4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

W kwietniu ubiegłego roku, Kantar Polska wyróżnił instytucje finansowe, które najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. Marketing LINK4 został doceniony za kreatywność w przedstawieniu reklam firmy.

Podziel się cytatem

To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach. Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy – mówiła wówczas Patrycja Kotecka. - Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – mówi Patrycja Kotecka.

Patrycja Kotecka karierę rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku. W 2005 r. prowadziła magazyn „Reporter” w TV4 – za ten program otrzymała nominację do nagrody „Grand Press”. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP INFO, a następnie – do 2009 – wiceszefowa Agencji Informacji TVP. W latach 2009-2015 pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Dzięki jej projektom i wdrożeniom programy informacyjne znacząco zwiększyły swą widownię, a niektóre z nich stały się liderami w swoich kategoriach. Ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM.

2023-02-20 12:03

Ocena: +2 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

LINK4 z nagrodą Kantar 2022 za efektywną komunikację marki

[ TEMATY ]

LINK4

Materiał prasowy

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Firma LINK4 została uhonorowana prestiżową nagrodą Kantar Polska. Wyróżnienie przyznawane jest za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej.

Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. W imieniu spółki LINK4 nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu.

CZYTAJ DALEJ

Św. Florian, żołnierz, męczennik

[ TEMATY ]

św. Florian

Archiwum OSP Kurów

CZYTAJ DALEJ

Włoski „łowca” pedofilów ks. Fortunato Di Noto: musimy bardziej chronić dzieci

2024-05-05 15:35

[ TEMATY ]

Ks. Di Noto

Włodzimierz Redzioch

Ks. Fortunato Di Noto

Ks. Fortunato Di Noto

Pedopornografia staje się coraz powszechniejszym przestępstwem w internecie, do tego dochodzą nadużycia związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji. W rozmowie z włoską agencją SIR wskazuje na to ks. Fortunato Di Noto. Jest on inicjatorem Dnia Dzieci Ofiar Przemocy, Wykorzystywania i Obojętności, który przypada w pierwszą niedzielę maja. W tym roku obchodzony jest już po raz dwudziesty ósmy i przekroczył granice Włoch, docierając m.in. do Polski, Francji i Watykanu.

Obojętność unicestwia dzieciństwo

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję