Reklama

Wiadomości

LINK4 z nagrodą Kantar 2022 za efektywną komunikację marki

Firma LINK4 została uhonorowana prestiżową nagrodą Kantar Polska. Wyróżnienie przyznawane jest za najbardziej efektywną komunikację marki ubezpieczeniowej.

[ TEMATY ]

LINK4

Materiał prasowy

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu Link4

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Ideą nagrody przyznawanej przez Kantar Polska jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. W imieniu spółki LINK4 nagrodę odebrała Patrycja Kotecka, członek zarządu.

– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach – mówi Patrycja Kotecka.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Towarzystwo Ubezpieczeniowe LINK4 znane jest ze swej serii wielokrotnie nagradzanych przebojowych reklam. W zeszłym roku wyśpiewały je po raz pierwszy dwie wokalistki młodego pokolenia Sylwia Przetak i Daria Reczek, promując ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych LINK4 w rytmie przebojów Tiny Turner i O-Zone. W tym roku szykuje się kolejna porcja ubezpieczeniowych hitów, ale jakich to na razie tajemnica.

– Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy. W ostatnim roku sprzedaż składki w kanale direct pobiła kolejny rekord, z czego jestem szczególnie dumna. Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – dodaje Patrycja Kotecka.

Nagroda Kantar przyznawana jest za najskuteczniejszą kreację wizerunku marki ubezpieczeniowej. Laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania rozpoznawalności przeprowadzonego przez Kantar Polska.

2022-04-28 09:47

Oceń: +1 -1

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Rusza Loteria Jubileuszowa LINK4!

[ TEMATY ]

LINK4

Materiał LINK4

Kup polisę - wygraj samochód! Z okazji swojego dwudziestolecia LINK4 organizuje Loterię Jubileuszową. Do wygrania są samochody Toyota Yaris Cross Hybrid oraz karty paliwowe o wartości 400 złotych. W loterii może wziąć udział każdy klient indywidualny. Wystarczy, że między 1 czerwca a 31 sierpnia 2023 roku kupi bądź przedłuży polisę OC lub OC/AC.

Polisę można kupić w dowolny sposób: przez internet, telefon lub u agenta. Następnie należy opłacić ją w części lub całości i zarejestrować się na stronie loterii: loterialink4.pl
CZYTAJ DALEJ

"Uważajcie i strzeżcie się wszelkiej chciwości"

[ TEMATY ]

homilia

rozważania

adobe Stock

Rozważania do Ewangelii Łk 12, 13-21.

Poniedziałek, 20 października. Wspomnienie św. Jana Kantego, prezbitera.
CZYTAJ DALEJ

Kontynuacja "Pasji". Fiński aktor „Jezusem” w filmie Gibsona

2025-10-20 13:16

[ TEMATY ]

pasja

Mel Gibson

kontynuacja

fiński aktor

Materiał prasowy

Plakat filmu Pasja

Plakat
filmu Pasja

„Zmartwychwstanie Chrystusa” to tytuł kontynuacji „Pasji” Mela Gibsona. Według amerykańskiego tygodnika „Variety”, fiński aktor Jaakko Ohtonen wcieli się w rolę Jezusa. Kubańska aktorka Mariela Garriga wcieli się w Marię Magdalenę a Maryję, matkę Jezusa zagra polsko-włoska aktorka Katarzyna Smutniak. „Zmartwychwstanie Chrystusa” ma wejść na ekrany w 2027 roku jako dwuczęściowy film, z czego część pierwsza ukaże się w Wielki Piątek 2027 roku, a część druga 6 maja 2027 roku, w Dzień Wniebowstąpienia.

Apostoła Piotra zagra włoski aktor Pier Luigi Pasino. Z kolei w roli Poncjusza Piłata pojawi się Riccardo Scamarcio.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję